Retur og ombytning
Gennemgå venligst din ordre for fejl og mangler straks efter levering. Hvis der er et problem med din levering, kontakt da Nuura Kundeservice på +45 5373 8460 eller info@nuura.com indenfor 3 dage efter levering.

Hvis du ønsker at ombytte, har du 14 dages returret, gældende fra den dag du har modtaget din ordre. Benyt venligst Nuura returformularen, som kan downloades her. Vi gør venligst opmærksom på at du selv er ansvarlig for returnering samt de omkostninger der er forbundet med dette. Hvis du er bosiddende i Europa anbefaler vi at du bruger den vedlagte returlabel, se pris her.

Når din ordre er modtaget retur og godkendt hos Nuura returnerer vi det fulde beløb ex. fragt. Beløbet returneres på den konto ordren er købt efter 2-3 arbejdsdage.  

Vær venligst opmærksom på at lamper er skrøbelige og nemt kan gå i stykker under transport. Vi gør os umage for at din ordre kommer sikkert frem, og hver lampe har specialudviklet emballage. Sørg altid for at gemme denne emballage, og vær omhyggelig når du returnerer en ordre til os. Brug altid den originale emballage og suppler eventuelt med yderligere emballage, for at sikre at din levering kommer sikkert frem til os.

Fragtomkostninger er ikke refunderbare. Vi accepterer ikke ombytning eller returnering af specialproducerede ordrer.

Returneringer kan udelukkende returneres til Nuuras lager:

DSV Primecargo
c/o NUURA
Profilvej 4
6000 Kolding

For hjælp til returnering kontakt venligst kundeservice på +45 5373 8460 eller info@nuura.com.

Reklamationer
Skulle du mod forventning opdage en fejl på et produkt købt på Nuura.com, har du 2 års fuld reklamationsret. For at gøre din reklamationsret gældende kontakt venligst Kundeservice på +45 5373 8460 eller claim@nuura.com

Klagemuligheder
Hvis du er uenig i en afgørelse fra Nuura i en reklamationssag kan du klage over denne afgørelse til:

Klageportalen for Nævnenes Hus
www.naevneneshus.dk

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Tlf.: 72 40 56 00

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores mailadresse, info@nuura.com.

Gavekort
Vi udsteder ikke gavekort.

Priser og betaling
Vi tager imod betaling med Dankort, Visa/Dankort, MasterCard, og Visa Electron. Vi tager ikke kortgebyrer. Beløbet trækkes først, når varen afsendes. Hvis du har bestilt flere varer, og en af varerne er i restordre, trækker vi først betalingen for denne vare, når varen afsendes.

Alle priser på Nuura.com er inkl. moms.

Persondata
Vi behandler dine persondata efter EUs nye persondataforordning, GDPR, der blev effektueret d. 25. maj 2018.

De personlige data vi håndterer vil alle blive behandlet i henhold til gældende databeskyttelsesregler. Ønsker du at læse mere om hvordan vi behandler persondata, kan du læse vores cookie og persondatapolitik her.

Vær venligst opmærksom på, at lokal told og importafgifter vil blive opkrævet for ordrer leveret uden for EU.