• Vi har samlet nogle af de oftest stillede spørgsmål nedenfor.

    Skulle du fortsat mangle svar på et spørgsmål i vores FAQ, er du altid velkommen til at kontakte os på e-mail: info@nuura.com eller på telefon +45 5373 8460

  • BESTILLING

    Jeg oplever problemer, når jeg bestiller via webshoppen

    Kontakt os på info@nuura.com eller +45 5373 8460. Husk at beskrive fejlen, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.


    Kan jeg annullere min ordre?

    Kontakt venligst vores kundeservice på info@nuura.com eller +45 5373 8460 hurtigst muligt. Hvis en ordre først er faktureret og sendt afsted, er det desværre ikke muligt at annullere.


    Kan jeg ændre min bestilling?

    Hvis du ønsker at ændre din bestilling bedes du kontakt vores kunderservice på info@nuura.com eller +45 5373 8460.

    Det er muligt at slette en vare fra bestilling, men ikke at tilføje en ny, da beløbet kan overstige det beløb du accepterede ved bestilling.


    Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse

    Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, kan det skyldes følgende:

    1. Din ordre er ikke blevet godkendt
    2. Se om din ordrebekræftelse er havnet i dit spamfilter
    3. Tjek om du har opgivet den korrekte mailadresse

    Du er også velkommen til at kontakte os på info@nuura.com eller +45 5373 8460

  • BETALING

    Er det sikkert at bruge mit betalingskort på hjemmesiden?

    Vores betalingsløsning anvender SSL-kryptering, når vi kommunikerer med indløsere. Ligeledes anvendes SSL/TLS-kryptering i kommunikationen mellem kunder og server. Det betyder, at al information, der sendes over internettet, herunder dine data, er krypteret med et sikkerhedscertifikat.

    Hvilke betalingsmidler kan jeg bruge?

    Vi modtager kreditkort (Visa, Mastercard, Visa Dankort, Dankort og Visa Electron) samt MobilePay.


    Hvilke valuta kan jeg bruge i Nuuras webshop?

    Du kan betale med danske kroner (DKK) og euro (EUR)

  • FORSENDELSE

    Hvad koster fragt?

     

    DKK

    EUR

    RETUR

    FORVENTET LEVERING GLS/UPS

    Danmark

    Priser fra 49 kr.

    Priser fra € 7

    49 DKK / € 7

    1-3 dage

    Europa

    Priser fra 110 kr.

    Priser fra € 15

    110 DKK / € 15

    4-8 dage

    Resten af verden

    Priser fra 350 kr.

    Priser fra € 49

    350 DKK / € 49

    4-8 dage

    Vær venligst opmærksom på, at lokal told og importafgifter vil blive opkrævet for ordrer leveret uden for EU.
    Som forbruger har du selv ansvaret for at stå for indfortoldning.


    Hvordan bliver min bestilling leveret?

    Vi leverer via GLS eller UPS. Det er desværre ikke muligt selv at hente varer på vores lager eller vores showroom.


    Hvordan kan jeg tracke min ordre?

    Når din ordre er blevet sendt, modtager du en mail med trackingnummer på den mailadresse, du oplyste ved bestilling. Hvis du ikke har modtaget en mail, bedes du tjekke dit spamfiler eller om du oplyste den korrekte mailadresse.

    Du er velkommen til at kontakt os på info@nuura.com eller +45 5373 8460


    Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget et beskadiget produkt?

    Kontakt os hurtigst muligt på info@nuura.com eller +45 5373 8460, så vi kan finde en løsning.

  • RETUR & REKLAMATION

    Hvordan returnerer jeg et produkt?

    Du har altid 14 dages fuld returret på varer købt på nuura.com. Følg og læs vores returproces her eller kontakt os venligst på info@nuura.com eller +45 5373 8460.


    Kan jeg returnere et produkt på jeres adresse?

    Det er desværre ikke muligt at returnere et køb på andre måder end beskrevet ovenfor.


    Hvornår modtager jeg min refundering?

    Når vi har modtaget besked om, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, og efter at vi har modtaget og efterset varerne fra din returnering, er vi normalt i stand til at overføre tilbagebetalingen på det anvendte betalingskort hurtigst muligt. Grundet forsendelses-, inspektions- og bankbehandlingstider går der i nogle tilfælde op til 14 dage fra den dato du har returneret varen til beløbet er refunderet til din konto.

  • GLAS OG RENGØRING

    Hvordan fremstilles de mundblæste glasskærme?

    Alt glas fra Nuura er mundblæst og unikt. Vi har håndplukket det bedste glas til din nye lampe, og små variationer i glasset viser forholdet mellem glas og håndværker, mens glasset bliver fremstillet i hånden. Processen er langsom, og vores dygtige håndværkere bruger år på at udvikle deres unikke mundblæsningsteknik. Fra deres hænder sendes glasset videre til dig med din nye Nuura-lampe.


    Hvordan renser jeg glasskærmene?

    Produkter og designs fra Nuura udført i glas kræver, som enhver anden glasgenstand, periodisk rengøring for at bevare deres visuelle kvalitet. Regelmæssig rengøring er afgørende for at sikre, at lamperne bevarer deres unikke udseende, og at rengøringsprocessen er overskuelig. Hyppigheden af rengøring afhænger af forskellige faktorer såsom luftfugtighed, temperatur og mængden af støv i luften, som er forskellige fra ét installationsmiljø til et andet. Nuura sikrer, at vores belysning lever op til de højeste kvalitetsstandarder under fremstillingen, og hver lampe gennemgår flere kvalitetskontroller og rengøringstrin inden forsendelse. Yderligere rengøring kan dog være nødvendig grundet transport, opbevaring og varigheden mellem pakning og udpakning af kunden. Derfor anbefales det at rense glassene før montering for at sikre optimal ydeevne.

    Når du rengør et design fra Nuura, er det vigtigt at skille lyset ad i henhold til monteringsvejledningen og sikre glaskomponenterne mod enhver mekanisk skade. Skyl derefter glasset i varmt vand og fortyndet opvaskemiddel for at fjerne fremmede partikler eller snavs. Gentag denne proces om nødvendigt. Rengør derefter glasset igen med en fortynding af affedtningsmiddel, såsom ammoniak eller eddike, og skyl grundigt efter med varmt vand. Gentag denne proces om nødvendigt. Tør herefter glasset med et blødt stykke bomuld eller køkkenrulle. Når glasset er kølet helt ned, kan lampen samles igen. Brug ikke stoffer eller midler, der ikke er beregnet til brug på glasoverflader, såsom mineralsk terpentin eller højkoncentreret fortynder. Undgå også silikoneprodukter, da de hurtigt tiltrækker mere støv og fedt.

  • INSTALLATIONSMANUAL

    Hvordan installerer jeg min nye lampe?

    Alle lamper fra Nuura leveres med monteringsvejledning, som er vedlagt i emballagen til produktet. Manualerne kan også downloades i vores billedbank her

  • SHOWROOM

    Vores showroom og kontor er placeret lige ved siden af Marmorkirken i København. Her er alle gæster velkomne forbi under vores normale kontortider.

    NUURA SHOWROOM
    Frederiksgade 14, 2. sal
    1265 København

    Åbningstider:
    Mandag til Torsdag, 9 - 16 og Fredag, 9 - 15.30

  • Øvrige forespørgsler

    Kontakt os på info@nuura.com eller +45 5373 8460